söndag 17 november 2013

Invägning v. 32

FÖRRA INVÄGNINGENS VIKT: 77,1 kg
DENNA VECKANS VIKT: 75,7 kg
VIKTMINSKNING: 1,4 kg
VIKTMINSKNING TOTALT: 55,3 kg
VIKTMINSKNING I PROCENT: 1,8 %

Bara för att sätta saker i kontext så har jag gått ner 42% av min startvikt. Det är 58% kvar av den människan jag var då. Jag behöver gå ner 6,2 kg till för att nå normalvikt. Det hade varit helt underbart om jag hade kunnat nå målvikten innan nyår. Men jag tror inte att det kommer hända, viktminskningen borta stanna av. Även om jag hade en bra vecka denna veckan så tror jag inte jag kan räkna med att gå ner över 0,5 kg i veckan i fortsättningen. Måste för övrigt komma igång med träningen igen. Dock inte världens bästa tid just nu för jag har precis skaffat en liten kattunge så jag bör åka hem till honom så får som möjligt efter jobbet så han inte känner sig ensam, även om Måns för det mesta (alltid) är hemma. 

Jag är helt otroligt glad för min katt. Han är extremt tillgiven och vill alltid vara nära. Han sitter i knät på mig nu när jag sitter och skriver. Han är helt fantastisk och jag kan inte förstå att jag är så lyckligt lottad. Jag tror vi kommer ha det väldigt fint tillsammans. Nu ska jag laga mat. Bjuder på en bild på det lilla livet:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar