onsdag 19 december 2012

Nobody said it was easy, no one said it would be this hard.

Jag är nog sämst i världen på att blogga, men så kan det vara ibland. Nu har jag äntligen semester! Är ledig fram till mellandagarna! Whoop whoop!

I skrivande stund är jag på väg till Landskrona för ett litet besök på lasarettet. När jag väl är där tänkte jag att man kanske kunde undersöka hur det går med remissen och allting.

I övrigt flyter allt på som vanligt. Vissa dagar är bra, andra sämre och vissa dagar vill jag bara krypa in under mitt täcke och inte komma ut igen, så, precis som vanligt alltså. En jävligt rolig sak dock är att jag ska gå och se Eddie Izzard, en av världens bästa män, tillsammans med Hedvig, en av världens bästa kvinnor. Så nu går tiden bannemig gå snabbt fram till april!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar