torsdag 27 december 2012

Uppåt uppåt uppåt.

Urk, jag känner det. Nu jäklar är jag påväg uppåt. Mer än jag varit på länge. Ingen sömn bara en massa tankar som snurrar i huvudet. Jag vill handla saker, onödiga saker. Vill starta tusen olika projekt på samma gång. Jag försöker vara effektiv men jag kan inte fokusera. Jag vet inte om jag borde ringa min kära doktor. Kanske om det blir värre. Just nu hoppas jag bara att det är en tillfällig fas och att jag kommer komma ner på jorden igen. Sov bara ca en och en halv timme i natt men har arbetat på som vanligt. Jag är inte så trött som jag borde vara. Det är ett tecken, ett jävligt dåligt tecken.

Hur som helst så har julen varit bra, skönt med ledighet även det gick alldeles för snabbt som vanligt. En massa att stå i nu när man är tillbaka på jobbet och varit borta ett antal dagar. Men nu är det dags att gå hem och sen är det bara imorgon också innan det är ledigt ett antal dagar igen. Kan inte fatta att jag tagit mig igenom denna dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar