onsdag 19 juni 2013

Dags att komma igen!

Nu hamnar jag på en platå, jag kan känna det. Jag har varit så jävla dålig på sistone! Jag dricker inte ordentligt och jag äter inte ordentligt. Vissa dagar har jag ätit tre gånger. Jag har seriöst övervägt att ta kontakt med Aleris igen för att prata med dietisten om hur jag kan komma tillbaka på rätt spår igen. Jag måste ju ta hand om mig själv. Vad spelar det för roll om jag går ner i vikt om jag inte tar hand om min hälsa, inte sant?

Men, det finns väl en anledning till varför jag inte skött mig på sistone. Det har varit så förbaskat stressigt på jobbet. Vissa dagar har jag bara velat lägga mig i fosterställning under skrivbordet och gråta. Så ska man inte behöva ha det, det vet jag. Men jag kan inte gärna bara sluta heller. Det är ju det här med att man behöver en inkomst.

Idag ska vi bli bjudna på lunch av jobbet, så jag får öva på att äta rätt på resturang. Idag ska jag faktiskt försöka träna, hurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar