måndag 24 juni 2013

Semester!

Jag har semester nu och av alla jävla ställen så sitter jag på en golfbana. Eller ja, i cafeet på en golfbana. Har varit i en stuga utanför Halmstad vid havet över midsommar tillsammans med mamma och hennes sambo. De ville spela golf innan vi återvänder till Skåne och jag sitter och dricker kaffe och leker med min älskade iPad. Jag känner mig alltid så malplacerad på golfbanor, jag hör verkligen inte hemma här. Men jag är lycklig ändå. Semester! Så otroligt välbehövlig! Bara njuter av livet. I veckan ska jag tatuera mig (göra färdigt min uggla), på "dejt" på onsdag sen på torsdag ska jag åka upp till Jönköping för att hälsa på min kära vän Alfons.

Kommer också att fixa färdigt alla papper inför ett stundande planerat lägenhetsbyte. Jag hoppas innerligt att det kommer att gå igenom! Det hade varit helt underbart. Jag har hittat en perfekt lägenhet verkligen! Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar