söndag 2 juni 2013

Invägning nummer åtta!

FÖRRA VECKANS VIKT: 103,7 kg
DENNA VECKANS VIKT: 102,2 kg
VIKTMINSKNING DENNA VECKAN: 1,5 kg
VIKTMINSKNING TOTALT: 28,8 kg

Jag missade att väga mig i fredags morse och i lördags morse var jag hemma hos en vän, så nu på söndagen fick det bli. Kommer ju bli en lite mindre viktminskning nästa vecka i så fall eftersom att jag får två dagar mindre så att säga. Nästa vecka ska bli skön, för då jag är ledig onsdag och torsdag. Härligt med kortare vecka! Nu är det inte så himla lång tid kvar tills jag landar på tvåsiffrigt tror jag! Fantastiskt! Har varit lite krasslig hela veckan, men nästa vecka kommer jag dra igång med träningen igen. Har laddat ner en app som ska fungera som en liten "coach" när man är ute och springer, kanske kan jag för en gångs skull bli en sån människa som joggar, det har jag alltid velat vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar