torsdag 30 maj 2013

Sjukdom och allmän nedstämdhet.

Igår var jag hemma från jobbet för jag mådde sannerligen inte bra. Det kändes som att någon plockat ut min hjärna och fyllt mitt huvud med gröt i stället, det vill säga, jag mådde inte så himla bra. Just nu känns rätt mycket ganska tungt. Det är mer eller mindre kaos på jobbet, omorganiseringar, en massa stress och allmänt bara en ganska tradig framtid.

Dock ska vi idag ut och äta lunch och ha trevliga aktiviteter tillsammans. Det blir första gången jag äter ute sedan operationen. Det blir spännande att se hur jag klarar av det. Blir en smärre promenad till resturangen, det är ju bra med vardagsmotion. Tyvärr har jag fått skavsår av mina nya skor, men jag var smart nog att ta med ett par extra skor idag utifall att jag skulle råka ut för skav.

Jag vet inte hur det kommer gå på invägningen imorgon, det är ju dessvärre den där tiden på månaden och då brukar jag öka en del i vikt, så det kanske till och med är ett plus på vågen. Får se! Nervös är jag i alla fall, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar