måndag 27 maj 2013

En sjuk känsla!

I lördags hämtade jag paket från Zalando. Hade beställt två klänningar båda i storlek XL (enligt deras tabell skulle det motsvara storlek 42). Eftersom att jag var 100% säker på att klänningarna inte skulle passa så hade jag mest beställt dom för att ha dem som inspiration och för att kunna ha i framtiden. Så, jag testade den första klänningen för att se hur lång tid det är kvar tills jag kan ha den och tro på fan, den passade! Kommer sitta ännu bättre när jag minskat några kilo till, men fanskapet passade! Så, mest för skojs skull så testade jag även den andra och den gick att stänga. Behöver tappa typ 5 kg till för att den ska sitta bra, men det var ju avsevärt mycket mindre jobb som behövs göras innan jag kan använda den än vad jag trodde. Jag har nog en ganska vrickad uppfattning av min kropp ändå, haha.

Tränade igår, gick bra! Körde spinning och är nöjd med resultatet. Idag ska jag träffa en kär vän som jag inte träffat på länge (med länge menar jag i det här fallet ca en vecka).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar