söndag 5 maj 2013

Invägning nummer fyra!

FÖRRA VECKANS VIKT: 110,6 kg
DENNA VECKANS VIKT: 108,8 kg
VIKTMINSKNING DENNA VECKAN: 1,8 kg
VIKTMINSKNING TOTALT: 22,2 kg

Ännu en vecka med bra resultat, känns skönt. Fick ett ordentligt träningspass igår också, gött. Sen gjorde jag "glass" på mango och kvarg, mumma! Har gått bra att jobba de här första två dagarna. Det är klart att man känner att man varit borta ett tag, men jag hoppas att jag kommer in i det rätt snart. Lyckligtvis är det kort vecka nästa vecka så det är ju skönt. Plus att nu börjar det bli varmt på riktigt så det känns lite lättare att gå upp på morgonen. Imorgon ska jag införskaffa ett träningskort så att jag kan köra både spinning i grupp och styrketräning på gym så jag får lite mer variation i träningen. Än så länge är det inte riktigt klart vad dagen kommer bjuda på, men jag ska förmodligen städa, träna och träffa någon vän.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar