onsdag 15 maj 2013

Återbesök!

Idag var det dags! Tillbaka till aleris för återbesök. Var rätt nervös för att de skulle säga "vad håller du på med egentligen"? Att jag inte gått ner tillräckligt. Men det gick alldeles utmärkt! Läkaren sa att jag till och med låg över genomsnittet med viktnedgången och att han var övertygad att om jag fortsatte på samma bana så skulle jag kunna vara nästan normalviktig inom ett år ungefär. Det hade varit underbart, helt fruktansvärt underbart. Idag kommer jag hem tidigt eftersom att jag var på aleris och det var inte lönt att åka tillbaka till jobbet efter. Ska nyttja de här extra timmarna (brukar komma hem vid halv sex) till att umgås med mamma som ska hälsa på samt att köra en vända på cykeln, ta ett bad och försöka njuta av min framgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar