fredag 10 maj 2013

Invägning nummer fem!

Vet inte varför men denna veckan var jag extra nervös inför invägningen. Det har gått så bra de senaste veckorna så jag kände att jag absolut måste ha hamnat på en platå. Men, hör och häpna! Det gick bra ännu en vecka! Galet!

FÖRRA VECKANS VIKT: 108.8 kg
DENNA VECKANS VIKT: 107.1 kg
VIKTMINSKNING DENNA VECKAN: 1.7 kg
VIKTMINSKNING TOTALT: 23.9 kg

Var en vända och shoppade lite med en vän idag. Införskaffade en ny klänning, ett par nya skor, mascara och en fläkt. Vad ska du med en fläkt till kanske någon frågar? Jo! Jag ska ha den vid min spinningcykel så att jag kan få lite svalka när jag cyklar. Igår när jag tog mig ett ordentligt pass (se nedan!) så var jag så himla varm att jag var tvungen att stanna mellan låtarna och fläkta mig med ett papper, haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar