tisdag 7 maj 2013

Tillbaka på jobbet.

Man känner ju av att man inte varit på jobbet på ett tag, om man säger så. Är dödstrött när jag går hem. Skönt att jag inleder med två korta veckor så blir det en liten mjukstart. Igår fick jag ett paket från Ellos, har beställt lite kläder som jag tänkte ha nu i övergången. Köpte mest bomullskläder i stretch så kan man ha dem längre. Men, dumt nog så köpte jag i för stor storlek! Även om jag fick ner i storlek avsevärt från vad jag brukar ha. Fick beställa en klänning i storlek 44 istället för den var alldeles för stor i storlek 48. Knasigt! Annars var det fina kläder som jag beställde, men några av dem kommer nog att bli för stora ganska snabbt. Sannerligen ett i-landsproblem, inte sant? Nåväl, nu är min paus över och jag ska fortsätta arbeta på för fullt.

Har haft lite problem med ont i magen och illamående, hoppas innerligt att det är övergående. Kan ha och göra med att jag den senaste veckan har fallit offer för den fasansfulla kvinnoveckan.

Nu är det inte så långt kvar (hoppas jag) till och har gått ner 25 kg. Då borde man kanske ge sig själv något i present för att belöna sig. Vet inte vad dock. Någon som har något bra förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar