lördag 13 juli 2013

Invägning nummer fjorton!


FÖRRA VECKANS VIKT: 96 kg
DENNA VECKANS VIKT: 93,8 kg
VIKTMINSKNING: 2,2 kg
VIKTMINSKNING TOTALT: 37,2 kg

Ja, jag kom ju under 95 i alla fall. Satan vilken viktminskning det blev denna veckan! Det är klart att jag blir glad för ett så stort minus men en del av mig är klart medveten om att viktminskningen är lite väl stor. Jag borde ta det lite mer ett kilo i taget. Men det blir som en drog att se siffrorna ticka neråt. Vill så gärna komma under 90, jag vet inte när jag var där sist. Men jag måste hejda mig och försöka göra det på ett hälsosamt sätt. Just nu slarvar jag. Jag äter inte ordentligt. Vill inte äta. Orkar inte äta. Hade helst sluppit. Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle hamna i den här sitsen. Det beror väl dels på att jag tycker det är sjukt jobbigt att äta när jag faktiskt inte är hungrig och dels att jag är livrädd för att äta för mycket, livrädd för att tappa kontrollen hamna i gamla värdelösa vanor. Gå upp allting igen. Men, jag vet ju att jag sköter mig. Inga kakor, inga chips och inget godis. Inget socker helt enkelt. Har ätit sockerfri glass, men det var alldeles för sött det med. Känner inget behov alls av skräp. Mår nästan lite illa när jag tänker på det. Ska kontakta dietisten för att försöka få ordning på det här innan jag utvecklar någon ätstörning eller något annat idiotiskt, man vet ju aldrig. Jag har börjat få en positiv känsla och känna mig stolt när jag ätit så lite som möjligt. 

Bjuder på en bild på min senaste tatuering också! Den är inte klar, ska till en massa färg och grejer men jag är suuuupernöjd än så länge! Sen ska det till en sjöman på det andra låret. Helt sjukt att jag äntligen har påbörjat mina tatueringar på låren. Jag har inte vågat innan för jag har skämts så mycket för mina lår, men nu jävlar är det slut med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar