tisdag 16 juli 2013

This years love.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kommer inte upp i rätt mängd kalorier. Kommer inte upp i tillräckligt många mål mat om dagen. Känner mig lite lätt misslyckad. Jag trodde aldrig att detta skulle bli mitt problem efter operationen. Det är snarare så att jag var (och är) rackans så orolig för att äta för mycket. Med mitt planerade mellanmål i eftermiddag har jag kommit upp i ca 500 kcal. På tok för lite. Jag vet inte exakt hur många kalorier man ska äta varje dag, men det är ju bergis över 1000 i alla fall.

Jag råkade beställa lite kläder idag. Kanske jag inte borde gjort, men det känns så sjukt galet att jag äntligen kan ha kläder från den normala avdelningen. I midjan och på överkroppen har jag storlek 42! Köpte en klänning från Ellos i storlek 42 där jag tidigare haft exakt samma modell i storlek 52 senast i februari. Fatta att gå från storlek 52 till 42 på fem månader!

Jag har blivit helt besatt av den här låten. Lyssnar på den hela tiden, galenskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar