onsdag 30 januari 2013

Något typ av besked.

Igår fick jag tag i de rackarna i Landskrona. Fick prata med en otroligt trevlig kvinna, det är så himla härligt när man får prata med vänliga människor, det gjorde verkligen min dag. Fick reda på att de kommer att skicka vidare min remiss inom kort, ca 1-2 veckor trodde hon. De skulle också eventuellt skicka den till Lund, eftersom att jag hade lämnat önskemål om att få komma dit. Hon trodde att det kanske kunde vara därför som den inte skickats med senaste "högen" som de skickade iväg, eftersom att alla de remisserna skickades till Simrishamn. Jag är lycklig över att få något typ av besked och kommer att försöka hålla huvudet kallt. Om inget besked kommit inom en månad så ringer jag och frågar igen. Lite på får man ju vara, inom rimliga gränser.

Idag är det onsdag, vilket innebär att det om ett par ynka timmar kommer att ha avklarat halva arbetsveckan. På lördag ska jag tatuera mig och jag är så otroligt sugen att det inte är sant!

Bjuder på något av det bästa som youtube har att erbjuda:


Leonard Nimoy, oh, how I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar