torsdag 7 februari 2013

Nu händer det äntligen saker!

Känns som att det är dags för en liten uppdatering. Allting bara går i ett hela tiden och jag är inte så bra på att blogga, men jag ska försöka bli bättre, speciellt när det faktiskt händer grejer. I tisdags fick jag reda på att min remiss skickats vidare till Aleris, precis som jag ville. Igår ringde jag till Aleris för att höra vad de har för väntetid och fick då reda på att de kan boka in på infobesök redan den 19:e! Nu händer det verkligen grejer. De hade inte fått min remiss ännu men skulle skicka kallelsen så fort de fått remissen från Landskrona.  Så, sammanfattningsvis kan man alltså säga att jag potentiellt kan få beslut om operation ca en och en halv vecka. Knasigt!

I övrigt tänkte jag att jag skulle försöka mig på att spela in ett videoinlägg och se vad det kan bli av det. Spännande, inte sant?

Förbaskat snygg t-shirt som jag införskaffade lite impulsivt. Jag älskar att nörda ner mig. 

1 kommentar:

  1. Hej Hanna! :D
    Härligt att det händer grejer för dig nu! :D
    Jag fick min tid till op på bedömningsmötet!
    Jag ska opereras 7 mars på morgonen så om du vill ha sällis så kan du boka in en tid då (om dom har några tider kvar då vill säga). OM inte annat så vill jag ha sällis! hahaha!! :D

    Gutt mos iaf att det är på gång för dig nu!

    Zarah,Snowbrigade

    SvaraRadera