tisdag 19 februari 2013

Både bra och dåligt...

Jag vet inte vad jag ska säga. Om jag ska skratta eller gråta. Kanske lite både och. Om vartannat. Har inte fått en operationstid, men har samtidigt inte fått ett nej om operation. De vill kolla av med min psykiatriker om jag är redo för operation. Jag vet att han kommer säga ja, det är ju han som skrivit remissen och allting. Så, jag har fått en vikt jag ska gå ner till, ska gå ner 7 kg. Läkaren skriver idag till min psykiatriker som sen får svara och då kan jag få en tid, kanske kan hela processen ta uppskattningsvis fyra veckor. Det här kommer jag göra: jag kommer att börja flyta imorgon. Jag kommer köra stenhårt och gå ner alla mina kg snabbt som satan och kan då få en tid riktigt fort när de väl fått grönt ljus. Det här kommer gå bra. Psykiatrikern kommer ju att säga att jag är redo. Han sa senast jag var där att de kunde höra av sig från mottagningen om de hade några som helst frågor.

Nu ska jag upp på stan, införskaffa modifast och en våg, för min nuvarande är sönder. Så när jag ringer om två-tre veckor så kan jag få en tid snabbt som bara den. Nu kör vi! Jag ska inte vara ledsen! Jag ska tända till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar