onsdag 20 februari 2013

Flytet, dag 2.

Jag försöker ta en timme i taget ungefär, men just i skrivande stund känns det kämpigt. Hur i hela fridens namn ska jag orka med det här egentligen? Känner mig seg, huvudvärk smyger sig på. Är inte sådär brutalt hungrig, men det känns. Jag vet att det är värst de första dagarna. Dock känner jag att jag kanske borde avvakta när det gäller en massa fysisk aktivitet. Svårt att orka om man går it för hårt, eller hur är det nu? Ikväll ska jag i alla fall kolla på New Girl och ta ett bad, sen lägga mig tidigt. Måste sysselsätta mig, annars kommer det här gå åt skogen. Soppan var ju ätlig, men ingen större hit. Önskar att man fick äta lite varma koppen eller så. Ska verkligen dubbelkolla listan för att se vad jag kan äta, borde försöka hitta något annat än modifast kanske. Nu ska jag snart gå av bussen och promenera hem. Behöver vila känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar