söndag 17 februari 2013

Härligt att jag alltid ska misslyckas med något!

Höll på att sortera bland mina papper idag eftersom att det mäkta behövligt. När jag höll på att slänga kuvertet som jag fått med kallelsen till Aleris insåg jag att det låg ett till papper i som jag inte sett, bra jobbat! Detta var en annan del i blodprov som behövde lämnas. Härligt. Alltså hade jag missat att jag skulle lämna någon annan typ också. Jag får helt enkelt gå till vårdcentralen imorgon och lämna den delen av blodproven, får se hur många gånger de behöver sticka mig denna gången. Under fem så är jag nöjd, haha! Nu ska jag försöka ta mig samman, inte vara så arg på mig själv och istället dricka kaffe och titta på senaste avsnittet av Saturday Night Live där Christoph Waltz är host. Älskar honom! Hur som helst så känner jag mig lite såhär just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar