onsdag 16 oktober 2013

Ibland händer det helt enkelt för mycket på samma gång.

Det har hänt mycket den senaste veckan. Jag har fått och blivit ofrivilligt singel. Jag tror jag är mest irriterad än ledsen faktiskt. Det är kanske alldeles för snabba ryck i mitt känsloliv, men jag har i alla fall varit på två dejter (med samma karl i alla fall) sedan jag blev dumpad. Jag känner bara att jag inte orkar hålla på de sociala reglerna att man ska vänta si och så länge innan man börjar dejta igen efter ett förhållande har tagit slut. Det var inte jag som valde att avsluta det och jag förtjänar inte att sitta på min kammare och må dåligt när jag egentligen vill vara i ett förhållande. Jag försöker peppa mig själv och tänka att det är hans förlust men det är svårt när man tenderar att vara rätt jäkla självkritisk. Nåväl, jag vill verkligen inte hoppas för mycket avseende den här nya karlen som jag träffat, men förhoppningsvis kan det i alla fall vara trevligt att ses ett tag också får man se vad som händer helt enkelt. Mest av allt tror jag att jag vill ha lite bekräftelse på att någon annan kanske kan tycka om mig och att jag inte är helt körd. För vem vill inte ha lite bekräftelse?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar