måndag 7 oktober 2013

Invägning vecka 26

FÖRRA INVÄGNINGENS VIKT: 82,8 kg
DENNA VECKANS VIKT: 81,6 kg
VIKTMINSKNING: 1,2 kg
VIKTMINSKNING TOTALT: 49,4 kg
VIKTMINSKNING I PROCENT: 1,4 %

Lite tankar som jag har haft på sistone:
Det är klart att jag förstår att det är många som har uppmärksammat min viktminskning och det syns ju, det är givet. Det värmer att folk ger mig positiva kommentarer och tycker att jag har varit duktig. Men, samtidigt så känns det många gånger jobbigt att ha folk som kommenterar mig och min kropp och att alla förväntar sig att få höra en redovisning av hur allting har fungerat. Det är så många frågor. Hur mycket har du gått ner? Hur fungerar en gastric bypass? Mår du bra? Tränar du något? Hur äter du? Kan du tänja ut din magsäck igen? Hur mycket ska du gå ner? Samtidigt kommer det en hel del kommentarer "oj, du bara försvinner, nu ska du väl inte gå ner mer". Ibland är man klart på humör och det känns positivt och peppande att prata om mina bravader, men jag vill för det mesta vara den som tar upp ämnet om jag nu känner för att prata om det.

Jag hade tänkt träna Bodypump idag, men jag känner att en infektion är på g i kroppen. Så istället har jag valt att ta en rask promenad hem, så det blir en 30 minuters promenad i alla fall. På onsdag blir det förhoppningsvis lite mer ordentlig träning, så länge kroppen känner sig ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar