torsdag 24 oktober 2013

Samma t-shirt, väldigt annorlunda Hanna!

Bilden till höger är tagen bara några veckor efter jag började hela den här processen. Bilden till vänster är tagen för bara några dagar sedan (och ja, jag har pyjamasbyxor på mig, haha). Det är inte helt tydligt kanske men det är en väääldigt stor skillnad. Speciellt om man kollar på hur texten verkligen sträcks ut på den högra bilden.

Var hos frisören idag och då sitter man onekligen och kollar sig själv i spegeln ett längre tag. Det bara slog mig då, mitt ansikte har ändrats så himla mycket. Jag tänker inte på det. Ibland när jag kollar i spegeln så ser jag fortfarande bara runda kinder och dubbelhakor.

Ibland så försöker jag stanna upp och tänka, är jag lycklig nu? Jag håller på att nå ett mål som jag längtat efter hur länge som helst. Men jag kan inte riktigt förstå det och därför kan jag inte heller känna mig tillfreds eller riktigt nöjd. Jag hoppas att mitt huvud kommer ifatt vågen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar