fredag 23 november 2012

Den stundande helgen.

I helgen planerar jag att göra så lite som möjligt, helst inget vettigt alls. Men helt kan jag inte komma ifrån det. Ikväll ska jag åtminstone titta på "På Spåret" tillsammans med ett antal vänner. Så det blir i alla fall inte en pizza, en liter glass och en töntig tjejfilm för att sedan halvt gråta mig själv till sömns, det är ju alltid något.

Jag måste verkligen försöka lägga om mina matvanor en aning innan jag ens går igenom någon operation. I dagsläget har jag nog bland världens sämsta matvanor. På morgonen klarar jag verkligen inte av att äta frukost (något som jag sannerligen måste jobba med), så det blir inte frukost förrän ca ca 10, två timmar efter jag anlänt till jobbet. Lunch äter jag i stort sätt alltid ute och det är ju oftast inte världens bästa mat. Mellanmål blir det när jag är på väg hemåt eller precis kommit hem, då oftast macka eller kakor eller annat onödigt. Sen äter jag i stort sätt aldrig middag, jag äter bara skräp. Min middag kan lätt bestå av en skål glass och lite godis. Det är ju helt vansinnigt, inte sant? Måste lära mig att bli bättre på att laga mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar