onsdag 21 november 2012

Smått irriterad

Håller på med mitt senaste syprojekt, men det blir inte som jag vill. Argh, jag blir irriterad som tusan! Det blir ett bad och lite tv-serier istället kanske. Eller så ska jag klippa ut ett par bitar till och försöka igen.

Just nu har jag himla svårt att inte jämt och ständigt gå runt och tänka på hur det skulle kunna bli om jag får operationen och om jag lyckas. Det finns inget alternativ, jag måste lyckas. Jag tänkte inte gå runt och vara fet resten av livet. Jag klarar inte av det och jag vågar knappt tänka på det.

För ett antal månader sedan så fick jag en bild redigerad utifrån hur jag skulle kunna se ut om jag går ner till en mer normal vikt. Det hade inte varit fy skam att kunna se ut så sen. Jag kan nästan se ett litet uns av snygghet till och med. Här är bilden:

Hur den ursprungliga bilden såg ut vågar jag nästan inte visa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar