lördag 17 november 2012

En fantastisk fest

Vet inte om jag varit på trevligare bal någon gång faktiskt. Otroligt god mat och fantastiskt sällskap, jag är sannerligen mycket nöjd! Dock känner jag att jag inte kommer att orka hela natten. Jag är helt enkelt inte en sådan människa längre. Men jag njöt åtminstone nu, "förhoppningsvis" (beror ju på hur man ser det) sista gången jag kan äta och dricka som alla andra på balen. Blir väl alkoholfritt nästa år, men vad gör det? Förhoppningsvis kommer jag behöva sy en ny klänning också.

Det är inte det att jag alltid känner mig horribelt oattraktiv och rent ut sagt gräsligt ful, kvällar som denna kan jag till och med känna mig rättså fin. Men jag vill känna mig vacker, känna mig rätt, känna mig som att jag hör till mer. Jag önskar så otroligt mycket att jag kan få göra det snart.

Bjuder på bild på min fantastiska bordsherre, Dan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar