onsdag 27 mars 2013

Äntligen!

I förrgår så ringde de från Aleris! Det var sjuksköterskan som bekräftade att de fått in svaret från min psykiatriker och ville boka tid för operation. Eftersom att jag nått min målvikt inför operationen så kunde de boka mig redan nästa vecka. Jag är så himla lycklig och samtidigt nervös som tusan (det är väl kanske inte så konstigt). Jag är inte speciellt nervös inför själva operationen utan snarare för den stora förändningen som kommer att ske. Jag kommer aldrig mer kunna äta "normalt". Men å andra sidan så finns det en stor chans att jag äntligen kan bli normalviktig och kanske till och med bli lycklig, på riktigt. Kanske vågar jag låta någon annan tycka om mig. Herregud var tiden går snabbt och långsamt på samma gång, det är inte riktigt klokt. Idag är det ingen träning, onsdagar är vilodagar, sen blir det träning som vanligt imorgon, fredag och lördag. Jag ÄLSKAR min spinningcykel, den är guld värd! Alldeles utmärkt när jag har känningar i mina knän och behöver något lite mer skonsamt. På torsdag slutar jag tidigt, så då tänkte jag ta ett lite längre pass. Hoppas jag kan komma igång med träningen ganska snart igen efter operationen, men det ska man ju kunna göra så som jag uppfattat det.
 
Gårdagens träningspass plus en liten närbild på en av mina tatueringar, bara för att jag kände för det, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar