lördag 2 mars 2013

Och så en helg till!

Nu ska jag bannemig lyckas ta mig igenom en helg till. Bäst för min kropp att den tappar vikt som tusan nu, för jag kommer inte orka hålla på med pulver i en massa veckor till. Är hemma hos Karl och har tagit dagens första shake. Jag hoppas innerligt att det kan komma ett besked om op-datum i nästa vecka! Då kanske de kan boka op om ca två veckor! Jag får se vad vågen säger på måndag efter nästan två veckors flyt. Jag hoppas att jag kan klämma 5 kg på två veckor och sedan ta mina 7 på tre veckor och sen en "bonusvecka" att ta något kilo till på.

Det var extremt jobbigt igår när Karl lagade massa god mat och jag satt där med min något smaklösa soppa. Önskar jag kunde göra någon soppa själv för att kunna variera måltiderna något. Nu ska vi åka en vända in till stan, Karl behöver fixa något tekniskt och jag behöver skaffa strumpor, träningsbyxor och en extra sportbh. Sen blir det buss eller tåg hem, lite beroende på vad som passar bäst såklart. I eftermiddag/kväll ska jag i alla fall göra träningsvideorna igen! Kämpa på liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar