måndag 11 mars 2013

Kul att allting går åt helvete.

Jag är så jävla trött på sjukvården. Jag har jagat och jagat för att få min psykiatriker att svara på den förbannade frågeställningen från läkaren och nu har jag fan fått nog. När jag verkligen behöver det så känns det inte som att de ställer upp inom vården. Allt jag behöver är ett ja. Det är allt. Sen drar jag lasset själv, så är det ju. Pratade precis med min terapeut som ju skulle prata med min psykiatriker för att se till att saker och ting händer. Hon sa att att min psykiatriker håller på att "läsa på" inför att han ska svara. Hon vet inte hur lång tid det tar. Nähä, hur länge ska jag hålla på med den här jävla pulverdieten hade de tänkt? Hur länge ska jag gå och plågas och vänta utan att få några klara besked? Åt helvete med hela skiten. Så känns det just nu. Jag kan lika gärna bara fortsätta vara fet och dö ensam och oälskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar