tisdag 12 mars 2013

Kanske lite väl dramatisk...

Ja, i mitt förra inlägg var jag väl lite väl dramatisk, men så kan det gå när man är stressad, hungrig, har PMS och lite lätt ångest till att börja med och sedan får ett oväntat besked. Ringde min terapeut idag och bad om ursäkt, hon sa att jag inte skulle fundera mer på det och att hon absolut förstår att jag blir ledsen och frustrerad när jag har något jag går och väntar på. Idag blir det mer träning! Igår brände jag kalorier så det stod härliga till! Jag undrar lite om det är hälsosamt att göra av med fler kalorier på en dag än man konsumerar. Igår fick jag i mig 800 kcal ca och enligt pulsklockan förbrände jag ca 1000, det är ju 200 minus. Nåväl, jag har massa energi och mår utmärkt, så helt dåligt är det kanske inte?

Om man fortfarande är snygg efter ett träningspass så har man inte kört tillräckligt hårt, eller hur är det nu? Det får vara min anledning till att jag ser ut som ett litet svettigt troll på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar