måndag 4 mars 2013

Måste försöka få lite mer tålamod.

Jag vet att det bara är måndag och mina kära psykiatriker säkert bara varit på jobbet i några timmar, men jag vill ändå att allting ska gå så förbaskat snabbt, jag vill inte vänta längre. Nu har jag snart slitit med mitt flyt i två veckor och kommer nog att fortsatta två veckor till ungefär. Har gått ner 5 av mina 7 kg så det känns ju bra måste jag säga. Kommer fortsätta med shake och soppa och bara stå ut. För, än så länge så har ju faktiskt tiden gått himla snabbt. Ikväll blir det en liten promenad tillsammans med Alfons det får nog räcka med träning för idag, om jag inte tar ett par minuter på cykeln för att försöka förbränna så mycket som möjligt. Jag vill så himla gärna bli av med de sista två kilona så snart som möjligt. Nu i början väger jag mig två gånger i veckan, nästa gång blir på onsdag. Sen ska jag verkligen försöka väga mig endast en gång i veckan, annars kommer jag bli knäpp och bara bli besatt av vikten och det är bannemig inte hälsosamt. Jag måste verkligen tipsa som träningsvideorna från Fitness Blender, de har massa bra pass som man kan göra hemma! Nästa gång tänkte jag köra en kombination av kickboxning och styrketräning. Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag tycker om att träna. Jag tycker (konstigt nog) himla mycket om att svettas och bli helt slut. Då märker man att man lever! Sen kommer alla endorfiner och man kan få känna sig nöjd med sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar