lördag 2 mars 2013

Jag investerar i mig själv!

Idag införskaffade jag ett antal prylar som kommer göra mycket nytta i min träning. Först och främst så skaffade jag en pulsklocka med GPS. Eftersom att jag inte visste hur mycket jag kommer använda den så bestämde jag mig för att köpa en lite billigare variant. Men, jag kan se hur många kalorier jag bränner, min puls och tid etc. Precis lagom! Senså är det en inbyggd GPS som gör att jag kan se hur långt jag har sprungit/gått också, praktiskt! Idag körde jag träningspass hemma i ca en timme och satan vad jag slet och svettades! Enligt klockan så brände jag över 650 kcal och hade en medelpuls på 75% av maxpuls. Inte illa pinkat! Så många kcal har jag inte ens konsumerat än idag. Måste faktiskt nästan anstränga mig lite ibland för att få i mig alla kcal. Jag vet att det är viktigt!

Tillsammans med min spinningcykel kanske det bästa köpet jag kommer göra 2013?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar