måndag 22 april 2013

En riktigt bra helg!

Jag har haft en riktigt bra helg! I lördags var jag på besök hos min kära fader och det var mycket trevligt. Åt middag tillsammans med honom, hans fru och två av deras bekanta. Gick alldeles utmärkt med maten, kände mig stolt. Alla är mycket mer förstående än vad jag trodde. I övrigt har jag skött maten rätt bra, har svårt att få in alla 6 måltider varje dag. Blir för ofta bara fem. Måste bli bättre på det.

Igår var jag tillsammans med en vän och spelade rollspel tillsammans med hans vänner. Det var första gången jag testade och det var så förbannat roligt! Vi ska spela igen någon dag snart. Så jag har bjudit hem alla de trevliga männen (ja, jag är den enda kvinnan, haha). Jag har mycket plats här i lägenheten så det är schysst.

Idag "fick" jag äntligen träna igen. Så jävla trött på att vara förkyld. Har lite snuva och hosta kvar, men jag orkar fan inte bara vara stilla eller promenera. Blev strax över en timme på spinningcykeln och jag brände 666 kalorier, inte illa pinkat må jag säga! Kändes jättebra. Imorgon blir det nog inte någon speciell träning men en längre promenad. Ska ut till min kära moder och hälsa på så vi ska nog ta en långpromenad tillsammans. Blir mysigt.

Har missat ett mellanmål idag för jag försov mig. Alla måltider blir helt fördröjda idag. Men jag har i alla fall ätit:
Frukost: Havregrynsgröt med lite lättmjölk
Lunch: Omelett och avokado
Mellanmål: Havregrynsgröt med lite lättmjölk
Middag: Potatismos med sojakorv, lite lingonsylt (utan socker) och avokado. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar