onsdag 3 april 2013

Idag är det dags!

Klockan är halv fem på morgonen och jag har precis stigit upp ut sängen. Måste säga att jag sovit förvånansvärt bra. Har givetvis vaknat lite mellan varven pga av oro, men jag som trodde jag skulle ligga klarvaken hela natten är mycket positivt överraskad. Duschade med det spännande medlet igår, sov i helt nya rena lakan och ska nu alldeles strax ta en dusch till.

Eftersom att jag inte brukar äta förrän vid 10 så tänkte jag att, jamen det är ju inga som helst problem att fasta. Men, bara för att jag inte får äta så känner jag mig klart rättså hungrig, äh, det går väl över.

I skrivande stund är jag inte sådär panik-nervös, men det kanske beror på att det är för tidigt på morgonen för att känna något alls, haha. Packade ner det mesta igår, tvättade så att jag har helt rena nytvättade kläder och förberedde inför hemkomsten med mat hemma. Lagat massa soppa och frusit in, köpt yoghurt, etc.

Hoppas att jag är tidigt ut idag! Orkar inte någon utdragen väntan, då kommer jag bli alldeles nipprig så då får jag nog be dem att knarka ner mig lite.

Pappa ska köra upp till Kristianstad och kommer och hämtar mig vid haöv sju, ska vara på plats på avdelningen klockan åtta. Tar ca en timme att köra så då har vi lite marginal. Jag vill också i förväg be om ursäkt om jag lägger upp något konstig osammanhängande inlägg senare idag. Kan vara så att jag fått för mig att det är en bra grej att blogga på morfin.

Ses på andra sidan!

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt har gått bra och lycka till med ditt nya liv :D Ska bli spännande att följa dig på resan! En månad kvar för mig.

    /Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer bli awesome för dig :). Ska bli kul att följa din resa också!
      /Kram

      Radera