söndag 7 april 2013

På andra sidan!

Nu är jag på andra sidan, eller hur man nu vill se det. Äntligen! När jag väl kom till sjukhuset så gick allting så snabbt, helt plötsligt var allting färdigt. Jag hann knappt tänka någonting alls. Plötsligt så hade jag en mask med syrgas över ansiktet och sen minns jag ingenting förrän jag vaknade på uppvakningsavdelningen. Dagen efter fick jag åka hem och jag måste säga att jag har mått skapligt hela tiden. Klart lite ont och lite obehagskänslor från att någon har rotat runt i min mage, men jag känner mig trots allt ganska pigg. Varit ute och promenerat lite både igår och idag och ska eventuellt gå en vända till idag. Längtar något otroligt tills när jag får börja äta "riktig" mat igen. Är så innerligt trött på flytande föda vid det här laget! Funderar på att laga lite soppa ikväll, även om jag har portioner förberedda, mest för att ha något att göra. Man blir lite rastlöst av att bara vara hemma. Nästa vecka hoppas jag att jag kommer må ännu bättre och kunna komma igång lite lätt med träningen igen, vore trevligt. Vill inte tappa det jag börjat bygga upp. För närvarande får det väl räcka med promenader men jag ser mycket fram emot att kunna hoppa upp på spinningcykeln igen och kunna köra lite annan kondition. Funderar också på om man kanske borde skaffa ett gymkort snart. Det vore nog en bra idé tror jag. Får se vilket det blir bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar